IKKE KONKURRER MED RIVALENE – GJØR DEM OVERFLØDIGE!
De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan.
Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien.
Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier.
«Et must for både ledere og økonomistudenter»
Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd.
IKKE KONKURRER MED RIVALENE – GJØR DEM OVERFLØDIGE!
De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan.
Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien.
Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier.
«Et must for både ledere og økonomistudenter»
Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd.
Om forfatteren
Produktinformasjon
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2014
Forlag: Cappelen Damm
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202440305
Antall sider: 224
Originaltittel: Blue ocean strategy. How to create uncontested market space and make the competition irrelevant
Serienavn: Ajour i dagens arbeidsliv
Oversatt av: Poul Henrik Poulsson
Kategorier: Oversatt sakprosa for voksne, Diverse, Jobb og ledelse