Nicholas Ind
© Frida Hedberg

Nicholas Ind

Nicholas Ind er forfatter, konsulent og førsteamanuensis ved Markedshøyskolen. Han har tidligere ledet Iconmedialabs konsulentavdeling i Sverige og drevet eget selskap i England. Ind har også skrevet Meaning at Work, The Corporate Image, Living the Brand og biografien til Terence Conran. Han har en doktorgrad i filosofi fra The European Graduate School i Sveits.

Titler i salg

Kategori

Format

Språk

  • Det samskapte merket av Nicholas Ind (Heftet)look-inside

    Det samskapte merket

    Hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merkerNicholas Ind
    Bokmål2012Heftet
    599,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
  • Å skape mening på jobb av Nicholas Ind (Ebok)

    Å skape mening på jobb

    Nicholas Ind
    Bokmål2011Ebok
    189,–
    Les mer på cdu.no
    Kjøp eller lei boken på allvit.no