Lena Mossberg

Lena Mossberg

Lena Mossberg (f. 1956) er professor i markedsføring ved Handelshögskolan, Göteborgs universitet. Hennes forskningsområder er innen opplevelsesøkonomi, kundeatferd, servicekvalitet og kundetilfredsstillelse. Hun har også en professor ll-stilling ved Handelshøyskolen i Bodø. Mossberg har tidligere utgitt to bøker, begge oversatt til norsk.

Titler i salg

Kategori

Format

Språk

  • Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen av Øystein Jensen og Kåre Skallerud (Heftet)look-inside

    Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen

    Øystein Jensen og Kåre Skallerud
    Bokmål2015Heftet
    729,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
  • Markedsføringsboka av Lena Mossberg (Fleksibind)look-inside

    Markedsføringsboka

    Lena Mossberg
    Bokmål2013Fleksibind
    789,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.