Lars E. Olsen

Lars Erling Olsen er professor i markedsføring og dean for Executive programmer ved Handelshøyskolen BI. Han har doktorgrad fra BI, og er MBA og siviløkonom fra NHH. Olsen har lang undervisningserfaring og er en hyppig brukt foredragsholder og konsulent. Han har publisert i tidsskrifter som f.eks. Journal of Business Research, Journal of Advertising, Marketing Letters, Psychology & Marketing, European Journal of Marketing og Journal of Brand Management.

Titler i salg

Kategori

Format

Språk

Serier

  • Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus og Lars E. Olsen (Ebok)

    Markedsføring på 1-2-3

    Eirik Haus og Lars E. Olsen
    Bokmål2022Pensum på 1-2-3Ebok
    169,–
    Les mer på cdu.no
    Kjøp eller lei boken på allvit.no
  • Markedsføring på 1-2-3 av Eirik Haus og Lars E. Olsen (Heftet)look-inside

    Markedsføring på 1-2-3

    Eirik Haus og Lars E. Olsen
    Bokmål2022Pensum på 1-2-3Heftet
    259,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.
  • Merkevareledelse av Lars E. Olsen, Adrian Peretz og Bendik M. Samuelsen (Fleksibind)look-inside

    Merkevareledelse

    Bendik M. Samuelsen, Adrian Peretz og Lars E. Olsen
    Bokmål2019Fleksibind
    999,–
    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager.