Last ned bildet© Cox Oslo AS ved Jan Lillehamre
Gerhard Emil Schjelderup
Gerhard Emil Schjelderup er høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI, Institutt for Innovasjon og økonomisk organisering. Han arbeider også med en doktorgrad innenfor organisasjonssosiologi, kommunikasjon og innovasjon.
Titler i salg
Kategori
Format
Språk
Forbrukersosiologi
Makt, tegn og mening i forbrukersamfunnetTore Bakken, Zygmunt Bauman, Trond Blindheim, Johannes Brinkmann, Arne Dulsrud, Runar Døving, Thor Øivind Jensen, Morten William Knudsen, Marianne Elisabeth Lien, Berit von der Lippe, Kjetil Rolness, Gerhard Emil Schjelderup, Kristin Strømsnes, Lars Fr. H. Svendsen, Mads P. Sørensen, Karl-Fredrik Tangen, Iselin Theien og Dag ØsterbergBokmål2020Ebok
Bibliografi
2020 - Forbrukersosiologi