Laster...
Laster...
Utvikling, involvering og strategier
Av Ingunn Elvekrok, Sarah Joy Lyons-Kokkin, 2025, Heftet
Merkebygging fungerer som et strategisk verktøy for å skille produkter og tjenester i et konkurransepreget marked, og bidrar til å fremme kundelojalitet og tillit. Merkebygging: Utvikling, involvering og strategier er en antologi som utforsker hvordan sterke merkevarer skapes og utvikles i ulike sammenhenger – fra merkevarebygging i oppstartsbedrifter til destinasjoner, flaggskipbutikker og personlig merkevarebygging.
Sentrale temaer i boken er:
· Utvikling av en sterk merkeidentitet
· Kundelojalitet og hvordan bygge varige relasjoner
· Samskaping av verdi med kunder og interessenter
· Smidige metoder i markedsstrategiutvikling
· Innovasjon i merkebygging
· Betydningen av analyse og evaluering i merkevareprosessen
Produseres på bestilling. Sendes fra oss i løpet av 1–2 uker.
Fri frakt på bestillinger over 349,-