Markedsføring og kommunikasjon på nett (Heftet)

Forfatter:

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2017
Antall sider: 264
Forlag: Cappelen Damm
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202512347
Kategori: Journalistikk og mediefag og Fagbøker
Fag: Markedsføring, Mediefag
Nivå: Akademisk
Omtale Markedsføring og kommunikasjon på nett

Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? Hvordan skaper du bedre resultater for firmaet du jobber i, og hvordan dokumenterer du effekten av det du gjør? Kort sagt, hva må vi gjøre for å bli smartere bedrifter og markedsførere?

Å skape resultater innen markedsføring og kommunikasjon krever i stadig større grad at vi tar i bruk digitale kanaler, både e-post, websider, blogger, Google, Facebook og andre sosiale medier.

Det betyr også å benytte en rekke forskjellige virkemidler, som for eksempel videoproduksjon og innholdsmarkedsføring. Virkemidler finnes på forskjellige nivåer, fra de enkelte innholdskomponentene til de mer komplekse strategiene.

Boken Markedsføring og kommunikasjon på nett utforsker alt dette, og på en slik måte at det setter deg som leser i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen jobb. Den henvender seg til alle som jobber med digital markedsføring og kommunikasjon i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen dette feltet.

Til toppen

Flere bøker av Nina Furu:

Du vil kanskje også like

Om forfatter
Nina Furu er en nestor innen norsk webkommunikasjon. Hun er i dag seniorpartner i Webgruppen, og en mye brukt kursleder og foredragsholder i inn- og utland. Furu har vært nettredaktør for flere norske magasiner og portaler, driver Nettredaktørskolen i Oslo og er rådgiver for en rekke av landets største nettsteder innen både privat og offentlig sektor.