Blue Ocean Strategy

Vinnerstrategiene

W. Chan Kim og Renée Mauborgne, 2014, Heftet, Bokmål
Poul Henrik Poulsson (Oversetter)
175,–
Tittelen finnes ikke lenger i sortimentet.

Omtale

IKKE KONKURRER MED RIVALENE – GJØR DEM OVERFLØDIGE!

De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan.

Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien.

Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier.

«Et must for både ledere og økonomistudenter»

Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd.