Fra triggerord til hashtag (Heftet)

Kommunikasjon i digitale og sosiale medier

Forfatter:

Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2011
Antall sider: 232
Forlag: Cappelen Damm
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788276349375
Kategori: Journalistikk og mediefag
Fag: Journalistikk og mediefag, Akademisk, Markedsføring, Akademisk, Økonomi, markedsføring og organisasjonsfag, Mediefag, Akademisk, Journalistikk og mediefag
Nivå: Akademisk, Profesjonsmarkedet, Akademisk, Høgskole/universitet, Akademisk
Omtale: Fra triggerord til hashtag
Det var en gang da webkommunikasjon handlet om hvordan du framsto på ditt eget nettsted. Dette er i dag bare en del av bildet. Dagens kommunikasjon i digitale medier handler om nettsted, søkemotorer, Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn og mer.

I en verden av sosiale medier er det ikke bare et spørsmål om hva virksomheter sier om seg selv, men også om hva andre sier om dem. Kommunikasjonsoppgaven blir dermed et langt mer omfattende spill, med behov for spesialiserte strategier og tiltak.

Fra triggerord til hashtag gir deg et innblikk i moderne digital kommunikasjon med de flater du trenger å ta i bruk og hva du må gjøre for å utnytte dem effektivt. Boka gir deg en rekke ideer og innspill, enten du driver informasjonsformidling, salg eller markedsføring på nett.

Til toppen

Om forfatter
Nina Furu er en nestor innen norsk webkommunikasjon. Hun har vært nettredaktør for flere norske magasiner og portaler, driver Nettredaktørskolen i Oslo og er rådgiver for en rekke av landets største nettsteder innen både privat og offentlig sektor. Hun er i dag seniorpartner i Webgruppen, og en mye brukt kursleder og foredragsholder i inn- og utland. Sjangerskriving i digitale kanaler er hennes femte fagbok om webkommunikasjon.