Å skape mening på jobb av Nicholas Ind (Ebok)
Ebok

Å skape mening på jobb (Ebok)

Forfatter:

Ingen angrerett. Umiddelbart tilgjengelig i Tanum e-bok leseapp eller på Min side. Kan sendes til Kindle.

Last ned utdrag     Legg i ønskeliste

Forfatter:
Innbinding: Ebok
Utgivelsesår: 2011
Antall sider: 202
Kopibeskyttelse: Vannmerket
Filformat: EPUB
Forlag: Cappelen Damm
Språk: Bokmål
Originaltittel: Meaning at work
Oversatt av: Peretz, Adrian
ISBN/EAN: 9788202359959
Kategori: Fagbøker
Fag: Organisasjon og ledelse
Nivå: Akademisk
Omtale: Å skape mening på jobb
Vi tilbringer mye av livet på jobb, men dessverre er det svært mange som ikke føler at de utretter noe meningsfullt. I boken Å skape mening på jobb, prøver Nicholas Ind å finne ut hvorfor vi kjeder oss og blir frustrerte på jobb. Han gir oss råd om hvordan vi kan handle og tenke for å øke vår følelse av tilfredsstillelse med arbeidet. Ind henter inspirasjon fra både filosofi og arbeidslivet, og bruker eksempler fra kunst og litteraturen. Han viser hvordan man kan skape mening på jobb ved å engasjere seg mer i arbeidsoppgavene, utfordre seg selv mer, være åpen for nye ideer fra andre og være mer aktiv i å utvikle den organisasjonen man jobber i.

Gjennom intervjuer med kunstnere, akademikere, regissører, entreprenører og ledere viser Ind hvordan vi kan realisere mer av vårt potensiale og samtidig bidra til å heve nivået på arbeidet i organisasjonen. Uansett om du er leder, medarbeider eller en student som står klar til å ta fatt på arbeidslivet, kan denne boken gi deg mange gode ideer du kan bruke i arbeidet.

Å skape mening på jobb er den norske oversettelsen av Inds Meaning at Work, utgitt av Cappelen Damm Akademisk i november 2010. Å skape mening på jobb er tilgjengelig kun som e-bok.

Nicholas Ind er forfatter, konsulent og førsteamanuensis ved Markedshøyskolen. Han har tidligere ledet Iconmedialabs konsulentavdeling i Sverige og drevet eget selskap i England. Ind har også skrevet The Corporate Image, Living the Brand og biografien til Terence Conran. Han har en doktorgrad i filosofi fra The European Graduate School i Sveits.

Til toppen

Andre utgaver

Meaning at Work
Engelsk Heftet 2010
Om forfatter
Nicholas Ind er forfatter, konsulent og førsteamanuensis ved Markedshøyskolen. Han har tidligere ledet Iconmedialabs konsulentavdeling i Sverige og drevet eget selskap i England. Ind har også skrevet Meaning at Work, The Corporate Image, Living the Brand og biografien til Terence Conran. Han har en doktorgrad i filosofi fra The European Graduate School i Sveits.