Både på jobb og på hjemmebane bruker vi større og større del av tiden vår på å påvirke andre. Det kan være når vi vil selge inn en ny idé til kollegaer, skaffe investorer til et prosjekt, eller å overtale barna til å studere – alt handler i bunn og grunn om salg.
Du er den fødte selger gir oss en helt ny vinkling på kunsten å selge. Forfatteren bruker en blanding av samfunnsvitenskap, spørreundersøkelser og saftige historier for å demonstrere hvordan vi i våre dager bruker store deler av tiden på jobb til å påvirke og overtale andre. Så avslører han tre personlige egenskaper som må til for å gjøre dette bedre, samt fem prinsipper som kan gjøre din melding klarere og mer overbevisende. Resultatet er en innsiktsfull og nyttig bok som vil forandre ditt syn på verden og endre hverdagen din – på jobb, i studiene og hjemme.
Oversettelse: Bjørnar Magnussen, Marianne Dørumsgard (medoversetter) og Torhild Øien (medoversetter).
Daniel H. Pink har skrevet fem tankevekkende og inspirerende bøker — blant annet New York Times-bestselgerne A Whole New Mind og Drive — som i oversettelser til 34 språk har solgt over to millioner eksemplarer over hele verden. I 2013 ble Pink rangert blant de 15 fremste tenkerne innen organisasjon og ledelse i verden i listen «Thinkers 50». Han innehar en rekke styreverv i gründerbedrifter og nonprofit-organisasjoner. Pink bor i Washington, DC, med sin kone og deres tre barn.