Stéphanie Dumont er tidligere fransk mester i lengdeløp på skøyter, samt deltager i EM, VM og OL. Hun tok universitetsutdannelse i idrettsfag i Paris før hun skiftet beite og utdannet seg som Art director i Oslo. Innenfor det norske reklamefaget gjorde hun lenge rent bord i Gullblyanten, blant annet for kunder som Mercedes-Benz, Dagbladet og Turistforeningen. I 2001 startet hun magasinet
Carl’s Cars sammen med Karl Eirik Haug. Bladet har hentet hjem en rekke internasjonale utmerkelser for formgivning, som «Outstanding achievement» i London i konkurransen D&AD. Pariserinnen synes fortsatt – etter mange år i Norge – at biler med småbulker er de peneste.
Karl Eirik Haug gikk som liten rundt med sekk og sanket bilbrosjyrer hos bilforhandlere mens andre unger spilte fotball. I hele sitt voksne liv har han vært fullt engasjert i bil. I 2001 startet han eget engelskspråklig bilmagasin, Carl’s Cars, sammen med Stéphanie Dumont. Carl’s Cars vakte internasjonal oppsikt fra starten og har fått en rekke utmerkelser, som gull i kategorien Magazine of the Year i USA (The Society of Publication Designers). Siden 2006 har han skrevet fast om bil i Dagens Næringsliv/D2 og kommenterer jevnlig om bil på radio og bidrar med skråblikk på bil i en rekke publikasjoner i inn- og utland. Han har en spesiell svakhet for biler med minst fem feil.